diumenge, 29 de maig del 2011

Recomanacions lectores de 1r d'ESO C (2)


Mecanoscrit del segon origen de Manuel de Pedrolo
Hola, em dic Andreu i vull recomanar-vos aquest llibre perquè és un llibre interessant sobre aventures i misteris. Tracta de dos xiquets que sobreviuen a una catàstrofe i tenen diverses aventures i viatges. És una història fàcil d'entendre i llegir, i a més, enganxa.

Raquel d'Isabel Clara Simó
Hola, sóc Angela i m'he llegit el llibre "Raquel". M'agradaria recomanar-te'l perquè és un llibre molt interessant,  li passen coses molt estranyes i divertides, encara que altres molt tristes com la mort de la seua millor amiga Montse, de càncer. És un fet molt trist i que li afecta d'una manera...
Un aspecte divertit del llibre són les discussions amb el seu nuvi sobre el masclisme. També parla d'un fet entre els seus pares molt fort i si ho vols saber, l'hauràs de llegir :)


Mutacions genètiques de Fina Casalderrey
Jo sóc Toni, de 1r d'ESO C i vos recomane aquest llibre perquè m'ha agradat prou. Tracta d'un xiquet que es diu Adrià que esperava passar les vacances més avorrides de tota sa vida però van resultar trenta dies plens de misteris increïbles i de sorprenents descobertes. La cosa es va complicar quan un boig que pretenia dominar el món es va interposar entre ell i el seu iaio. Si voleu saber el final vos l'haveu de llegir.


La presència de Mercè Company

Maribel ha triat aquest llibre de misteri i ens diu: M'ha agradat aquest llibre perquè és de molta intriga i por. Tracta d'un xic, Adrià, que es compra un pis a Barcelona i dies després d'anar-hi a viure, va notar una presència que els perseguia. Els observava i feia sorolls...
En el final posa que...(cal que te'l llisques).
L'epíleg ens conta que és una història de veritat que li va passar a uns amics de l'autora.